Utvecklingssamtal med Niklas


För er som ska ha utvecklingssamtal med Niklas, ni har idag fått hem en lapp med denna information:

Hej!
Nu är det dags för utvecklingssamtal! Ni bokar era tider genom att gå till denna adress och fylla i den tid ni vill ha:


Gör sedan så här:
1. Klicka på "visa alla 32 valmöjligheter".
2. Scrolla i sidled för att se alla tider.
3. Skriv sedan in ditt barns namn där det står "Ditt namn" och klicka i önskad tid. Klicka på "spara". Gå gärna in via länken igen och kontrollera att ditt val verkligen blev sparat.
4. Om ni ångrar er, håll muspekaren över ert barns namn. Klicka då på pennan som visas och redigera uppgifterna.

Ni får den tid ni valt om jag inte hör av mig om annat! Alltså ingen annan bekräftelse av tiden.

Boka din tid senast kl. 16 dagen innan ni vill ha samtalet, så hinner jag förbereda mig ordentligt!

Om detta känns det minsta krångligt – tveka inta att höra av er så hjälper jag till att boka tiden!

Välkomna!
Hälsningar Niklas

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Info (Unikum samt föräldramöte)

Utvecklingssamtal ht-18

Glad Sommar!