Information om förändringar inför skolstarten

Hejsan!
Jag vill först tacka er för de fantastiskt fina presenterna som både jag och Mattias fick på avslutningen. Jag hoppas ni haft en riktigt härlig sommar trots det tråkiga vädret. Det finns ju faktiskt andra saker att hitta på än att ligga på stranden....

 Inför höstens skolstart kommer det att bli lite mer förändringar i klassen. Jag (Elin) ska börja arbeta på en tjänst som rektor på Bläshammar skola men Mattias är kvar som klassföreståndare. För mig känns det väldigt spännande med nya utmaningar men samtidigt otroligt vemodigt att lämna Lindbergs skola och era fantastiska barn. Det har varit en sann glädje att få undervisa och umgås med 7b (blivande 8b). Jag har lärt mig så mycket och haft så kul hela tiden under det här året och det känns konstigt att inte få följa med dem hela vägen, men ibland dyker det upp saker som man känner att man måste våga sig på och så har det blivit för mig. Jag vill också tacka er alla föräldrar för ett fantastiskt samarbete under året.

Min ersättare blir Ann- Sofie Gustavsson. Hon har arbetat i många år som lärare på Håstenskolan och hon kommer att presentera sig närmare här så småningom. Jag har börjat på Bläshammar redan och kommer att komma tillbaka till Lindberg för att avsluta och göra överlämningar till den nya läraren. Så om vi inte ses önskar jag er en fortsatt go sensommar och tack för att jag fick "låna" era fantastiska barn ,en stund i livet.

Mattias kommer att informera er mer om fördelning av kontaktelever och annan information så snart skolan har startat igång.

Många kramar från mig:

Elin

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Info (Unikum samt föräldramöte)

Utvecklingssamtal ht-18

Glad Sommar!